خانه بنی طباء در بیدگل

این بنا طی دوره های صفوی تا اواخر قاجاریه به شیوه معماری درون گرا وبه سبک گودال باغچه ساخته شده است و در سال 1384هجری شمسی به شماره 12965 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است .این بنا در سال 1384 هجری شمسی با هزینه شهرداری آران وبیدگل و با همراهی خاندان بنی طبا تملک شدو کار مرمت و احیاء آن با مساعدت مدیریت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری منطقه کاشان و آران و بیدگل انجام شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
ویگل شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ

معرفی انجمن دانشجویان رهپویان دانش
نیروی انسانی سرمایه اصلی توسعه هر شهر و کشور است .اگر استعداد های آینده سازان جامعه ای به خوبی شناسایی وپرورش یابد ,جامعه پیشرفت خواهد کرد .
((دانشجو))نماینده نسل فرهیخته جامعه است نسلی که توانسته است با سرمایه های اجتماعی مانند خانواده مدرسه و جامعه رشد کند و در مسیر دانش و آگاهی گام بردارد.
دانشجو از جامعه برآمده است و قرار است در آینده ای نه چندان دور مسئولیت های خطیری را به عهده بگیرد بنابراین باید به قشر جوان و پویا اعتماد کرد وزمینه فعالیت های اجتماعی را برای انان فراهم نمود.
دانش جویان آران بیدگل به دلیل تحصیل در دانشگاه ها ورشته های مختلف از تجربه ها و دانش های متنوعی بهره مندند و به رسمیت شناختن آنان بستری را برای حرکت ثمر بخش نوید می دهد.
شهرستان ما از جنبه ای علمی و مذهبی وانقلابی از سایر مرکز استان نیر ممتاز تر بوده اما از نظر فرهنگی رشد به خصوصی نداشته است .جوانان این شهر از حداقل امکانات رفاهی –فرهنگی هنری(فرهنگ سرا –استخر – سینما ) وحتی بیمارستان تخصوصی محروم مانده وتفریحاتی همچون موتور سواری در خیابان های شهر و همنشینی های شبانه در پارک و دشت های اطراف میباشد .در حال که جوانان کویر سر شار از شور ونشاط واستعداد می باشند.
ادامه در وبلاگ انجمن ًًًًًWWW.VIGOLDANESHJO .BLOGFA .COM

میرجلیلی یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ق.ظ http://WWW.MIRJALILISMJ.BLOGFA.COM

سلام
حسین آقای عزیزازاظهارنظرولطف شما دوست گرامی ممنونم . وبلاگ جالبی راراه اندازی نموده ایدپاینده وپیروزباشید. تقریباازتمام بخشهای آن دیدن کردم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد