نسخه های خطی

نسخه های خطی زیر را دوستی برایم ارسال نموده است همراه با توضیح متن 


 عرض سلام خدمت جناب آقای بیدگلی
بنده حدود ۴ ماه پیش به فکر این افتادم که تصاویری از نسخه های خطی شخصی که در اختیار دارم را برای استفاده علاقه مندان در قالب یک وبلاگ به نمایش بگذارم. فکر می کنم به درد نمایش در موزه مجازی شهرمان هم بخورد.
مراجعه کنید به:

http://antique.parsiblog.com
یاحق




نظرات 5 + ارسال نظر
ستاری جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ

دست شما درد نکند.

باستان شناس چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام.من دانشجوی باستان شناسی هستم وتحقیقی دارم تحت عنوان کتیبه خوانی.میخواستم بدونم این تصاویر درحد یه عکسه یا من میتونم از نزدیک اونا رو ببینم ممنون میشم اگه جوابمو بدین.

لیلی شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام
من کارشناس ارشد مرمت آثار تاریخی هستم که مرمت کتیبه وقفنامه حسینیه خانقاه بیدگل را انجام دادم.بخاطر مطالعات پروژه مرمتی ام به بیدگل و آثار تاریخی اش خیلی علاقمند شده ام.
بعضی از نسخه های خطی که در سایت دیدم نیاز به مرمت دارند.در صورت تمایل به مرمت نسخه های خطی و سایر اشیا تاریخی به من ایمیل بزنید.

رهگذر شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ http://www.deltarak.blogfa.com

آقای بیدگلی سلام! خسته نباشید! وطالب وبلاگتون خیلی جالب و قشنگه از این که برای بیدگل انقدر دلسوزانه مطلب می گذارید سپاسگذارم! پایدار باشید!

یونسی چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ http://maremate88.blogfa.com

سلام
این آقا کی هست که نسخه خطی دارد؟
میخواهم باهاش آشنا بشوم. معرفی کن بنده را تا خدمتشون برسم.
نسخه هایش رو مرمت میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد